Jesteś na diecie odchudzającej, starasz się jak możesz, ale waga wciąż stoi w miejscu? Powoli tracisz zapał i myślisz nad powrotem do dawnych nawyków? Skuteczne odchudzanie wymaga nie tylko cierpliwości i samozaparcia, ale także przestrzegania kilku ważnych zasad. Bez nich, nawet najbardziej wytrwali popełniają błędy, przed które nie są w stanie schudnąć. Sprawdź, czy nie dotyczy one również Ciebie!

1. Wyznaczyłeś sobie nierealny cel

To naturalne, że marzysz o sylwetce modelki. Jednak skuteczna dieta odchudzająca wymaga przyjęcia możliwych do zrealizowania celów. Jeśli masz sporą nadwagę, nie licz, że szybko schudniesz kilkadziesiąt kilogramów. Za cel postaw sobie wagę, które jesteś w stanie osiągnąć. Bądź rozsądny i zaufaj metodzie małych kroków – ciesz się z drobnych sukcesów, a mniej będą zniechęcać Cię trudności, które napotkasz na swojej drodze.

2. Drastycznie tniesz liczbę kalorii

Uważasz, że dzięki głodówce naprawdę schudniesz? Nic bardziej mylnego! Ograniczanie diety do 1000 kalorii dziennie to najprostszy sposób na spowolnienie tempa przemiany materii i pojawienie się efektu jo-jo. Zamiast drastycznych metod, znajdź dla siebie odpowiednio zbilansowaną, zdrową dietę, dopasowaną do swoich potrzeb i możliwości, dzięki której stopniowo zgubisz dodatkowe kilogramy bez konieczności głodzenia się.

3. Nie jesz śniadania

Jednym z głównych błędów popełnianych przez osoby będące na diecie odchudzającej jest rezygnacja z jedzenia śniadań. Tymczasem stanowią one najważniejszy posiłek w ciągu całego dnia. Pożywne śniadanie jest źródłem energii, która potrzebna jest nam na rozruch organizmu i sprawne jego funkcjonowanie aż do południa. Bez śniadania jesteśmy mniej wydajni i bardziej podatni na objadanie się wieczorem.

4. Podjadasz między posiłkami

Przekąski to kolejna zmora osób stosujących dietę odchudzającą. Najczęściej winna ich spożywaniu jest niewystarczająca ilość kalorii. Dobrze zaplanowana dieta w pełni pokrywa nasze dzienne zapotrzebowanie. Podjadaniu sprzyjają też spotkania towarzyskie czy seanse przed ekranem telewizora. W takich sytuacjach lepiej sięgać po zdrowe przekąski – warzywa, orzechy czy batony mufli, zamiast zajadać się paluszkami i chipsami.

5. Nie ruszasz się

Myślisz, że schudniesz dzięki samej diecie? Nic bardziej mylnego! Aktywność fizyczna to integralna część skutecznego procesu odchudzania. Regularny ruch – zarówno w formie ćwiczeń na siłowni, jazdy na rowerze, ale też zwykłe chodzenie po schodach napędza metabolizm i przyśpiesza spalanie tłuszczu. Łącząc zdrową dietę ze sportem szybko zauważysz efekty swojej pracy.

Odchudzasz się, ale nie widzisz efektów? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów!

Tylko dieta odchudzająca w połączeniu z aktywnością fizyczną pozwoli Ci skutecznie zgubić kilogramy.

6. Sięgasz po produkty typu light

Produkty z etykietą typu light, fit czy 0 % to niezła pułapka, w którą wpadają często osoby na diecie odchudzającej. Choć ograniczona jest w nich ilość tłuszczu, to zwykle zawierają one więcej cukru, soli i konserwantów niż standardowe produkty. Warto więc sięgać po nie z umiarem, dokładnie studiując przed tym ich skład.

7. Jesz w pośpiechu

Jesteś na diecie, ale każdy posiłek jesz w pośpiechu przed komputerem lub telewizorem? Zwolnij i celebruj chwile jedzenia! Szybkie pochłanianie dań nie tylko powoduje wzdęcia, ale też sprawia, że szybciej czujesz się głodny. Dzieje się tak, ponieważ nie skupiasz się na tym co robisz, a w efekcie Twój mózg nie odbiera informacji z żołądka o tym, że zaspokoiłeś już głód. Przeżuwając dłużej każdy kęs, szybciej poczujesz sytość, a w efekcie – zjesz mniej.

 

 

 

Jak Schudnąć 15 Kg W90 Dni Bez Morderczych Treningów I Rygorystycznej Diety, Jedząc To Co Najbardziej Lubisz I Dodatkowo Oszczędzić 30% Pieniędzy!

Gratulacje! W ciągu kilku minut na Twoją skrzynkę e-mail otrzymasz dalesze informacje.